Wysyłka i Zwroty

Wysyłka i zwroty

  1. Dostawa
    Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej Pocztex lub Poczty Polskej przesyłką priorytetową.
    • Dostawa Pocztex lub InPost Paczkomaty na terytorium Polski
      • Koszt dostawy wynosi 9,00 zł.
      • Za pobraniem przesyłka kurierem Pocztex 15,10 zł.
      • Dostawca firmy kurierskiej zostawia przesyłkę osobie znajdującej się pod adresem wskazanym przez Klienta.
      • Dostawca nie ma możliwości weryfikacji danych osobowych odbiorcy przesyłki.
      • Sushi-Shop.pl nie ponosi odpowiedzialności za doręczenie zamówienia do rąk własnych Klienta.
    • Dostawa Poczta Polska na terytorium Polski
      Koszt dostawy kalkulowany jest na podstawie cennika Poczty Polskiej i uwzględniany jest przy ustalaniu całkowitego kosztu zamówienia. Zamówienie można również odebrać w siedzibie firmy bez ponoszenia dodatkowych kosztów.
    • Dostawa UPS na terytorium Unii
      • Przesyłki UPS docierają do odbiorców w 30 krajach Europy w ciągu 2 do 5 dni.
      • UPS zapewnia ich sprawne wysłanie, a także możliwość sprawdzania statusu przesyłki online na www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx.
      • Szczegółowy koszt dostawy w/g cennika UPS dostępny na www.ups.com/content/pl/pl/index.jsx.
    • Nieobecność Klienta
      W przypadku nieobecności Klienta pod wskazanym przez niego (w trakcie składania zamówienia) adresem dostawy, pracownik firmy kurierskiej pozostawi awizo. Kurier podejmie trzykrotną próbę dostarczenia przesyłki, po czym zostanie ona odesłana do Sushi-Shop.pl. Sushi-Shop.pl nie ponosi odpowiedzialności za utrudnienia doręczenia przesyłki leżące po stronie Klienta. Sushi-Shop.pl spróbuje wysłać przesyłkę ponownie po wyeliminowaniu przeszkód uniemożliwiających dostarczenie zamówienia. Sushi-Shop.pl nie ponosi odpowiedzialności za działania pracownika firmy kurierskiej przy doręczeniu przez niego zamówienia Klientowi.
    • Odmowa przyjęcia zamówienia
      Nieuzasadniona odmowa przyjęcia zamówienia przez Klienta traktowana jest jako naruszenie zasad niniejszego regulaminu. Niekompletność zamówienia nie może być powodem odmowy przyjęcia zamówienia.
  2. Gwarancje, reklamacje i rękojmie
    Zakupione przez Państwa produkty posiadają gwarancję producenta lub dystrybutora.
    W przypadku uszkodzenia prosimy postępować zgodnie z instrukcją zawartą na karcie gwarancyjnej. Jeśli napotkacie Państwo na jakiekolwiek trudności w realizacji swoich praw gwarancyjnych prosimy zwrócić się do nas o pomoc.
  3. Zwroty towaru przyjmujemy do 14 dni.
    Istnieje możliwość zwrotu zamówionego towaru na warunkach określonych w ustawie z dnia 02.03.2000 (Ustawa o ochronie niektórych praw konsumentów oraz odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny).
  4. Zwracane towary
    powinny być nieużywane , kompletne w oryginalnym opakowaniu firmowym producenta wraz z dodatkowym wyposażeniem i instrukcjami. Może się zdarzyć, że oryginalne opakowanie ulegnie zagubieniu lub zniszczeniu. W takiej sytuacji możliwy jest zwrot, jednak będziemy zmuszeni potrącić z kwoty zwrotu ewentualny spadek wartości towaru.
    W razie reklamacji prosimy o kontakt z naszym Biurem Obsługi Klienta (e-mail: biuro@sushi-shop.pl , tel. +48 77 44 111 99).