Warunki współpracy

Regulamin sklepu

Sklep internetowy Sushi-Shop.pl prowadzony jest przez firmę VIPCOM Marek Jakubowski z siedzibą 45-057 Opole ul. Ozimska 4 wpisaną do ewidencji działalności gospodarczej prowadzonej przez Prezydenta Miasta Opola pod numerem 21850. NIP: 754-263-28-69 REGON: 531272285

Kontakt ze sklepem internetowym Sushi-Shop.pl jest możliwy:
za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem biuro@ sushi-shop.pl,
telefonicznie pod numerem telefonu +48 77 44 111 99 lub +48 506 091 133

Kontakt telefoniczny dostępny jest w godzinach 9:00-17:00 w dni robocze od poniedziałku do piątku i 10:00-14:00 w soboty.

I. DEFINICJE

1. Adres pocztowy - imię i nazwisko lub nazwa instytucji, położenie w miejscowości (w przypadku miejscowości podzielonej na ulice: ulica, numer budynku, numer mieszkania lub lokalu; w przypadku miejscowości niepodzielonej na ulice: nazwa miejscowości i numer nieruchomości), kod pocztowy oraz miejscowość.
2. Adres reklamacyjny:

VIPCOM Marek Jakubowski 45-057 Opole ul. Ozimska 4

3. Koszt dostawy – całkowity koszt wysyłki jaki ponosi zamawiający, znajduje się w załączniku nr 1
4. Dane kontaktowe:

Sushi-Shop.pl
VIPCOM Marek Jakubowski
45-057 Opole ul. Ozimska 4
e-mail: biuro@sushi-shop.pl
telefony: +48 77 44 111 99 lub +48 506 091 133


5. Dostawa – rodzaj usługi przewozowej wraz z określeniem przewoźnika i kosztu wymieniona w cenniku dostaw znajdującym się w załączniku nr 1.
6. Dowód zakupu – faktura, faktura imienna lub paragon wystawione zgodnie z Ustawą o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 roku z późniejszymi zmianami i innymi stosownymi przepisami prawa.
7. Karta produktu – pojedyncza podstrona sklepu zawierająca informacje o pojedynczym produkcie.
8. Klient – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
9. Konsument – pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
10. Koszyk – lista produktów sporządzona z oferowanych w sklepie produktów na podstawie wyborów Kupującego.
11. Kupujący – zarówno Konsument, jak i Klient.
12. Miejsce wydania rzeczy – adres pocztowy lub punkt odbioru wskazane w zamówieniu przez Kupującego.
13. Moment wydania rzeczy – moment, w którym Kupujący lub wskazana przez niego do odbioru osoba trzecia obejmie rzecz w posiadanie.
14. Płatność – metoda dokonania zapłaty za przedmiot umowy i dostawę.
15. Produkt – minimalna i niepodzielna ilość rzeczy, która może być przedmiotem zamówienia, a która podana jest w sklepie Sprzedającego jako jednostka miary przy określeniu jego ceny (cena/jednostka).
16. Przedmiot umowy – produkty i dostawa będące przedmiotem umowy.
17. Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem Sushi-Shop.pl, za pośrednictwem którego Kupujący może złożyć zamówienie.
18. Sprzedający:

Sushi-Shop.pl
VIPCOM Marek Jakubowski
45-057 Opole ul. Ozimska 4
e-mail: biuro@sushi-shop.pl,
telefony: +48 77 44 111 99 lub +48 506 091 133
NIP: 754-263-28-69 REGON:


19. Termin realizacji – podana na karcie produktu liczba godzin lub dni roboczych.
20. Umowa – umowa zawierana poza lokalem przedsiębiorcy lub na odległość w rozumieniu Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku w przypadku Konsumentów i umowa sprzedaży w rozumieniu art. 535 Ustawy kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 roku w przypadku Kupujących.
21. Wada – zarówno wada fizyczna, jak i wada prawna.
22. Wada fizyczna – niezgodność rzeczy sprzedanej z umową, a w szczególności, jeśli rzecz:
a. nie ma ona właściwości, które rzecz tego rodzaju powinna mieć ze względu na cel w umowie oznaczony albo wynikający z okoliczności lub przeznaczenia;
b. nie ma właściwości, o których istnieniu Sprzedający zapewnił Konsumenta,
c. nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy zawarciu umowy, a Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
d. została Konsumentowi wydana w stanie niezupełnym;
e. w razie nieprawidłowego jej zamontowania i uruchomienia, jeżeli czynności te zostały wykonane przez Sprzedającego lub osobę trzecią, za którą Sprzedający ponosi odpowiedzialność, albo przez Konsumenta, który postąpił według instrukcji otrzymanej od Sprzedającego;
f. nie ma ona właściwości, o której zapewniał producent lub jego przedstawiciel lub osoba, która wprowadza rzecz do obrotu w zakresie swojej działalności gospodarczej oraz osoba, która przez umieszczenie na rzeczy sprzedanej swojej nazwy, znaku towarowego lub innego oznaczenia odróżniającego przedstawia się jako producent, chyba że Sprzedający zapewnień tych nie znał ani, oceniając rozsądnie, nie mógł znać albo nie mogły one mieć wpływu na decyzję Konsumenta o zawarciu umowy, albo gdy ich treść została sprostowana przed zawarciem umowy.
23. Wada prawna – sytuacja, kiedy rzecz sprzedana stanowi własność osoby trzeciej albo jest obciążona prawem osoby trzeciej, a także, jeżeli ograniczenie w korzystaniu lub rozporządzaniu rzeczą wynika z decyzji lub orzeczenia właściwego organu.
24. Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego złożone za pośrednictwem sklepu określające jednoznacznie: rodzaj i ilość produktów; rodzaj dostawy; rodzaj płatności; miejsce wydania rzeczy, dane Kupującego a zmierzające bezpośrednio do zawarcia umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym.

II. ZAKUPY I PŁATNOŚCI

1. Sprzedający zobowiązuje się dostarczyć klientowi zamówione produkty bez wad.
2. Ceny produktów w sklepie internetowym Sushi-Shop.pl są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto, ceny nie zawierają kosztów wysyłki produktów do klienta.
3. Jako formę płatności akceptujemy przelew zwykły, płatność za pośrednictwem płatności DotPay (przedpłata na konto) oraz pobranie (przesyłka pocztowa lub kurierska).
4. Wpłata na podane konto - koszt tej formy zapłaty nie jest uwzględniany przy kalkulacji całkowitego kosztu zamówienia,
wysyłka następuje po wpływie zapłaty na nasze konto:
a. dla płatności w złotych
mBank: 81 1140 2004 0000 3702 3045 9213
b. dla płatności w Euro
mBank: IBAN - PL 29 1140 2004 0000 3112 0358 5007, Numer BIC - BREXPLPWMUL
5. Regulamin formy płatności DotPay zawarty jest w części "Płatności DotPay S. A." (patrz poniżej).
6. Termin zapłaty w przypadku płatności przelewem wynosi 10 dni od dnia złożenia zamówienia. W tytule przelewu należy wpisać numer zamówienia.
7. Zamówienie zostanie przekazane do realizacji po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego.
8. Całkowita kwota do zapłaty obejmująca cenę zamówionych produktów, oraz koszty transportu wskazana jest w zamówieniu, które zostanie wysłane za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres wskazany przez klienta.

III. PŁATNOŚCI DOTPAY S. A.

1. Forma płatności DotPay umożliwia dokonywanie płatności za pośrednictwem serwisu płatniczego DotPay.pl, należącego i obsługiwanego przez firmę DotPay S.A. z siedzibą w 30-552 Kraków, ul. Wielicka 72, NIP: 6342661860, REGON: 2407702255, KRS 0000296790. DotPay.pl udostępnia miedzy innymi następujące formy płatności: e-przelewy, kartą płatniczą, e-transfery, przekazy i przelewy bankowe.
2. Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego DotPay S.A..
3. Sprzedający nie pobiera opłat od klientów za korzystanie z systemów płatności dostępnych za pośrednictwem serwisu płatniczego DotPay.pl, którego właścicielem jest DotPay S.A.
4. Warunki realizacji płatności określa regulamin świadczenia usługi przez DotPay S.A.
5. Sprzedający nie ponosi odpowiedzialności za bezpieczeństwo i przebieg transakcji realizowanych przez DotPay S.A. oraz za sposób przetwarzania danych osobowych przez DotPay S.A.
6. Reklamacje dotyczące przebiegu płatności realizowanych przez DotPay zgłoszone do Sushi-Shop.pl będą przekazywane do rozpatrzenia przez DotPay na warunkach i w terminie określonym w regulaminie DotPay.
Klient składając reklamację dotyczącą płatności za pośrednictwem DotPay powinien podać numer, datę i kwotę transakcji realizowanej przez DotPay.

IV. WYSYŁKA

1. Do każdej przesyłki załączamy paragon fiskalny lub na żądanie fakturę VAT.
2. Faktura VAT zostanie wystawiona wyłącznie po podaniu poprawnych danych nabywcy wraz z numerem NIP.
3. Informację o wysyłce przekażemy klientowi drogą elektroniczną na adres poczty elektronicznej wskazany podczas rejestracji lub wskazany w zamówieniu.
4. Wysyłkę realizujemy za pośrednictwem Poczty Polskiej oraz kuriera Pocztex.
5. Istnieje możliwość odbioru osobistego zamówionych produktów w sklepie Sushi-Shop.pl 45-057 Opole ul. Ozimska 4
6. Z zastrzeżeniem ust. 7 poniżej zamówione produkty wysyłamy w dni robocze (od poniedziałku do piątku) do 24 godzin od momentu zaksięgowania prawidłowej kwoty (koszt produktów + koszt wysyłki) na naszym rachunku bankowym.
7. Realizacja zamówienia płatnego za pobraniem następuje niezwłocznie po zawarciu umowy (bądź w ustalonym z Klientem czasie).
8. Realizacja zamówienia płatnego za pośrednictwem DotPay następuje niezwłocznie po zawarciu umowy (bądź w ustalonym z Klientem czasie).
9. Wysyłki realizowane są każdego dnia o stałych godzinach tj.:
- 15:00 dla wysyłki kurierem Pocztex
- 12:00 dla wysyłki Pocztą Polską.
10. W przypadku zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego w godzinach późniejszych niż wskazane powyżej zamówione produkty zostaną wysłane w następnym dniu roboczym.
11. Wysłanie przedmiotu umowy następuje po zaksięgowaniu wpłaty na rachunku bankowym Sprzedającego w terminie określonym na karcie produktu, a dla zamówień złożonych z wielu produktów w najdłuższym terminie z określonych na kartach produktów (bądź w ustalonym z Klientem czasie, w sytuacji, gdy towar trzeba sprowadzić na życzenie Klienta).

V. KOSZTY WYSYŁKI

1. Koszt wysyłki zamówienia ponosi Klient.
2. Koszt wysyłki liczony jest na podstawie zsumowanych wag brutto zakupionych towarów oraz dodaniu wagi niezbędnego opakowania (karton, folia bąbelkowa, wypełniacz). Tabela zawierająca koszt wysyłki stanowi załącznik nr 1 do niniejszego regulaminu.
3. Maksymalna waga jednej paczki wynosi 31 kg W przypadku gdy waga paczki przekroczy 31 kg pozostałe produkty zostaną zapakowane do kolejnej paczki. Koszt każdej kolejnej paczki ponosi Klient i zostanie on ustalony zgodnie z załącznikiem nr 1 do regulaminu.
4. Jeżeli podczas składania zamówienia Klient nie wskazał, iż produkty mają być odebrane osobiście lub wysłane przesyłką kurierską pobraniową należy niezwłocznie poinformować Sprzedającego o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@sushi-shop.pl z jednoczesnym wskazaniem numeru zamówienia.
5. W przypadku gdy adres wysyłki jest inny niż adres wskazany podczas rejestracji lub podczas składania zamówienia należy niezwłocznie poinformować Sprzedającego o tym fakcie za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@sushi-shop.pl z jednoczesnym wskazaniem numeru zamówienia.

VI. REKLAMACJE

1. Reklamacje należy kierować na adres poczty elektronicznej biuro@sushi-shop.pl lub listownie na adres:
VIPCOM Marek Jakubowski, 45-057 Opole ul. Ozimska 4
2. Reklamacja powinna zawierać:
a. Imię i nazwisko klienta,
b. Adres poczty elektronicznej klienta,
c. Numer zamówienia,
d. Wskazanie i opisanie przyczyn reklamacji.
3. Prawidłowo sporządzona reklamacja zostanie rozpatrzona w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
4.Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie jest to obowiązkowe.
Wzór formularza stanowi załącznik nr 3 do niniejszego regulaminu.
5. Sprzedawca ma prawo zwrócić się do klienta z prośbą o udzielenie dodatkowych informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
6. Odpowiedź na reklamację zostanie wysłana klientowi na adres poczty elektronicznej przez niego wskazany.

VII. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedającym w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny z zastrzeżeniem, że nie podlegają zwrotowi świadczenia i produkty, od nabycia których, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, nie można odstąpić.
2. Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym klient wszedł w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez klienta weszła w posiadanie rzeczy.
3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, klient musi poinformować Sushi-Shop.pl prowadzony przez VIPCOM Marek Jakubowski z siedzibą w 45-057 Opole, przy ul. Ozimskiej 4, numer telefonu +48 506 091 133, adres poczty elektronicznej biuro@sushi-shop.pl o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia wysłanego pocztą elektroniczną.
4.Klient może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, jednak nie jest to obowiązkowe.
Wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do niniejszego regulaminu.
5. Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby klient wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego mu prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.
6.W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy klientowi wszystkie otrzymane płatności związane z tą umową, w tym koszty dostarczenia rzeczy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez klienta sposobu dostarczenia innego niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez nas), niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani przez klienta o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy zawartej ze Sprzedającym.
7. Zwrotu płatności dokonamy przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały użyte przez klienta w pierwotnej transakcji, chyba że klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie; w każdym przypadku klient nie poniesie żadnych opłat w związku z tym zwrotem. Sushi-Shop.pl ma prawo wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania rzeczy lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
8. Odesłanie lub przekazanie rzeczy powinno nastąpić niezwłocznie, a w każdym razie nie później niż 14 dni od dnia, w którym klient poinformował Sprzedającego o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli klient odeśle rzecz przed upływem terminu 14 dni.
9. Klient odsyła rzeczy będące przedmiotem umowy, od której odstąpił, na własny koszt i ryzyko.
10. Klient odpowiada za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
11. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje klientowi w odniesieniu do umów:
a. świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
b. w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
c. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
d. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
e. w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
f. w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
g. w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli.

Obowiązuje od 25 grudnia 2014 r.